Bagaimana untuk membezakan antara ADHD Ubat-ubatan semula jadi yang berbeza

Bagaimana untuk membezakan antara ADHD Ubat-ubatan semula jadi yang berbeza

Adakah anda tahu bahawa apabila kanak-kanak kecil diberi anestetik untuk operasi mudah seperti rawatan pergigian, risiko mereka membangun gangguan pembelajaran atau pembangunan gangguan meningkat sebanyak 60%.! Ini hanya menunjukkan bahawa kanak-kanak daripada usia adalah sangat mudah terdedah kepada semua jenis ubat-ubatan dan ubat ADHD adalah tidak terkecuali. Ini hanya salah satu contoh tetapi ibu bapa bosan dengan bimbang tentang risiko dan kesan sampingan ubat-ubatan yang mengandungi amfetamin atau anti-depressants yang seolah-olah mewujudkan lebih banyak masalah yang mereka sepatutnya untuk menyelesaikan. Tiada siapa yang pasti apa yang meds kerja untuk ADHD selamat dan berkesan. Itulah sebabnya kenapa mereka kini beralih sekarang untuk ADHD ubat-ubatan semula jadi kerana ini sekurang-kurangnya adalah risiko bebas dan selamat.

Tetapi bagaimana anda boleh membezakan antara ADHD ubat-ubatan semula jadi di luar sana kerana ia kadang-kadang kelihatan seperti hutan. Ini pasukan herba akan cuba untuk meyakinkan anda bahawa herba ADHD adalah jawapannya tetapi anda akan perlu melakukan beberapa kerja rumah pertama. Apa herba boleh membantu dengan ADHD? Herba dipanggil Gotu Kola benar-benar boleh meningkatkan fungsi otak di samping mengurangkan keresahan. Nampaknya peredaran darah ke otak pasti bertambah baik apabila mengambil herba ini. Herba lain ialah Gingko Biloba yang mempunyai manfaat yang sama kepada peningkatan fungsi otak. Kemudian ada Wort St John yang membantu dengan kemurungan dan keresahan. Herba Cina tahu sebagai Panax Ginseng boleh melakukan keajaiban untuk motivasi kanak-kanak dan di samping menguatkan sistem imun.

Ubat-ubatan homeopati adalah yang paling selamat kerana mereka tidak mempunyai kesan sampingan manakala sebahagian daripada ubat-ubat herba tidak dapat tidak akan. British Persatuan Homeopati melakukan satu kajian terhadap lebih 115 kanak-kanak dan mendapati bahawa ADHD homeopati adalah alternatif kepada Ritalin 75% kanak-kanak bertindak balas dengan baik kepada rawatan homeopati.

Apabila kita mengatakan ADHD ubat-ubatan semula jadi, berapa banyak yang kita termasuk yang semula jadi? Ia bergantung kepada bagaimana kita menentukan semula jadi. Kita boleh melanjutkan dan meluaskan semula jadi untuk memasukkan meditasi, teknik relaksasi, remedi bunga Bach atau terapi tingkah laku yang mudah di mana ibu bapa belajar pengurusan tingkah laku. Yang terakhir adalah elemen penting dan kini badan-badan yang paling perubatan akan mengesyorkan beberapa campur tangan psikologi yang akan termasuk teknik ini. Ia adalah, pada pandangan saya salah satu teknik yang paling berkesan di luar sana. Ia tidak akan menjejaskan kesihatan anak anda dan akan membawa kepada hubungan lebih mudah dan santai dalam keluarga.

Personaliti, diagnosis dan keadaan anak anda sendiri yang sangat banyak akan menentukan ADHD ubat-ubatan semula jadi anda akan memilih. Dalam memilih mana-mana ubat herba / homeopati, menanggung garis panduan berikut. Pastikan bahawa syarikat itu menawarkan jaminan keselamatan dan ketulenan bahan-bahan. Anda juga boleh mengetahui jika terdapat pakar homeopati yang berkelayakan dan jika kemudahan itu didaftarkan dengan FDA dan apa proses lain berada di tempat untuk pembuatan ubat-ubatan ini. Ini sudah tentu akan kurang tertekan daripada cuba untuk mendapatkan melalui hutan ke apa meds kerja untuk ADHD dan mana yang tidak.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar