Kundalini Reiki Master - Bilakah masa terbaik untuk Menjadi Reiki Master?

Kundalini Reiki Master - Bilakah masa terbaik untuk Menjadi Reiki Master?

Menjadi reiki master kundalini adalah satu komitmen yang besar dan tanggungjawab yang besar datang dengannya. Dia berbeza daripada sarjana biasa, kerana dia mempunyai kuasa untuk memberi attunement asas dan lanjutan, dan juga untuk Attune orang lain untuk menjadi tuan. Sarjana peribadi hanya boleh memberi attunement asas dan lanjutan.

Selain dapat Attune orang lain untuk menjadi tuan, isteri atau capaiannya untuk Tenaga Ilahi biasanya adalah lebih baik daripada seorang guru master merokok. Ini akses yang lebih baik diperlukan untuk menyalurkan Tenaga Ilahi semasa proses tersebut. Dengan akses yang lebih baik dan tenaga yang lebih besar, semua yang anda berkata, berfikir dan hasrat menjadi kenyataan lebih mudah. Oleh itu ia adalah bijak untuk sesiapa dengan jumlah ini besar tenaga untuk menjadi lebih bijak dalam kehidupan seharian.

Hubungan dengan dia atau murid-muridnya adalah agak unik. Ini adalah hubungan jangka panjang. Pelajar anda melihat terpulang kepada anda dan akan memikirkan anda sebagai model peranan. Oleh itu, menjadi guru reiki master kundalini adalah hanya untuk orang-orang yang benar-benar bersedia dari segi fizikal dan mental serta rohani. Ini bukan untuk mereka yang mampu tetapi tidak bersedia untuk hidup di jalan cahaya dan mengamalkan kasih sayang dalam kehidupan seharian masing-masing.

Menjadi satu untuk tujuan kewangan harus dielakkan di mana-mana kos. Ia adalah benar bahawa anda mungkin akan membuat nasib baik menjadi tuan reiki, tetapi satu yang baik tidak akan hanya Attune sesiapa sahaja yang mampu. Dirinya lebih tinggi akan dapat membezakan sama ada seseorang bersedia menjadi tuan reiki atau tidak.

Adakah meditasi anda dan penyembuhan setiap hari, mengambil masa anda dan mendengar kepada diri anda lebih tinggi. Anda akan tahu bila masa yang terbaik untuk anda untuk menjadi seorang guru reiki master kundalini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar