Heartburn Rawatan Utama - Hentikan Heartburn Cepat!

Heartburn Rawatan Utama - Hentikan Heartburn Cepat!

Adakah anda sedang mengalami pedih ulu hati yang kerap dan teruk? Jika anda maka anda akan menikmati artikel ini. Adakah akan mengambil lihat beberapa cara terbaik anda boleh merawat pedih ulu hati hati. Kebanyakan kaedah ini akan membolehkan anda untuk mempunyai bantuan dengan cepat.

Rawatan # 1: Apple Cider Cuka

Apple cider cuka telah menjadi terkenal dengan keupayaannya untuk menghilangkan pedih ulu hati atau asid refluks cepat. Apa epal membara cuka dilakukan adalah memberikan perut anda yang betul asid perut anda perlu membantu memecahkan makanan. Bagi meningkatkan keberkesanannya anda perlu mencampurkannya dengan madu dan air suam. 1 sudu besar cuka epal cider, 1 sudu teh madu, dan 1 cawan air suam. Pastikan madu dan cuka adalah kedua-dua organik.

Rawatan # 2: Aloe Vera Juice

Aloe Vera adalah hebat untuk penyembuhan banyak perkara yang berbeza. Tidak ada bukti nyata bahawa ia akan bekerja pada pedih ulu hati, tetapi ramai orang mendapati ia sangat berkesan. Anda akan dapat untuk mencari beberapa di kedai kesihatan atau anda hanya boleh membeli secara online.

Rawatan # 3: Mustard Yellow

Kebanyakan orang akan berfikir bahawa sawi akan membuat pedih ulu hati lebih teruk. Sama seperti cuka epal cider ia mengandungi asid yang perlu perut anda. Inilah sebabnya mengapa sawi boleh membantu dengan pedih ulu hati bagi sesetengah orang. Jika anda mengambil 1 sudu teh mustard kuning dengan segelas air yang anda perlu melihat beberapa bantuan segera.

Rawatan # 4: Kubis

Ya kubis adalah salah satu ubat pedih ulu hati yang besar. Terdapat beberapa resit yang berbeza terapung di sekeliling untuk ini. Perkara terbaik yang anda boleh lakukan dengan kubis adalah dengan hanya membuat sup kubis. Rebus kubis di dalam air dan kemudian menambah apa sahaja yang anda mahu untuk campuran itu.

Rawatan # 5: Chamomile Tea

Ini adalah teh yang hebat untuk pedih ulu hati dan ia juga santai. Apa yang anda perlukan lakukan adalah membuat teh chamomile dan minum selepas setiap hidangan.

Yang perlu rawatan rumah cukup untuk membantu anda bermula. Hanya menyedari bahawa ada yang akan bekerja lebih baik bagi sesetengah orang kemudian yang lain.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar