Hentikan berpeluh Palms - Pemulihan Rumah Untuk Berpeluh tangan yang berlebihan

Hentikan berpeluh Palms - Pemulihan Rumah Untuk Berpeluh tangan yang berlebihan

Jika tapak tangan anda menitis peluh sentiasa, anda mempunyai hiperhidrosis palmar, satu keadaan berpeluh tangan yang berlebihan. Keadaan ini bukan sahaja kesulitan fizikal, dan halangan sosial, ia juga adalah punca banyak keadaan sosial memalukan. Saya tahu kerana saya juga pernah mengalami keadaan itu dan telah lama mencari ubat yang berkesan untuk mengubati tapak tangan berpeluh.

Ia tidak hairanlah maka bahawa kita sentiasa berusaha mencari dan remedi rumah yang berkesan untuk mengurangkan kekecewaan kami. Dan sepanjang bertahun-tahun memalukan saya dengan tapak tangan berpeluh, saya telah mengkaji secara meluas untuk menghapuskan kebenaran dan kisah rawatan rumah berpeluh tangan. Semak senarai di bawah.

Biar saya mulakan dengan mengingatkan anda tidak pernah menggunakan bedak bayi atau serbuk berubat di tapak tangan anda. Jika apa-apa, ia bertujuan untuk memburukkan lagi keadaan apabila peluh menyerap serbuk, kek ke atas atau menghantar sungai serbuk putih melalui lipatan tapak tangan anda.

Diet secara langsung boleh menjejaskan keamatan berpeluh tangan anda. Adalah penting untuk ambil perhatian bahawa salah satu cara untuk mengurangkan tangan berpeluh untuk pertama mengurangkan pengambilan makanan dengan kandungan iodin. Anda mungkin ingin untuk mengurangkan penggunaan brokoli, bawang putih, asparagus, hati, ayam belanda dan daging lembu. Minum teh sage memberi ubat rumah tambahan untuk menyembuhkan tapak tangan berpeluh.

Rendam tangan anda ke dalam larutan teh selama 20 hingga 30 minit setiap hari, sebaik-baiknya sebelum waktu malam. Asid tannic dalam larutan teh mungkin membantu untuk mengurangkan kes-kes ringan berpeluh tangan.

Merawat tapak tangan anda seperti mereka adalah ketiak anda. Bukan tanda sangat glamor, ini boleh bekerja hanya untuk kes-kes ringan palmar hiperhidrosis. Anda hanya menggulung pada deodoran pada tapak tangan anda, tetapi hanya melakukannya selepas anda telah memastikan bahawa ia mengandungi bahan utama klorohidrat aluminium, agen pengering yang aktif.

Membuat peranti iontophoresis anda sendiri dan melakukan rutin iontophoresis anda sendiri bila-bila masa mengikut keselesaan anda sendiri dalam keselesaan rumah. Ini adalah yang paling selamat, lebih-lebih invasif, terbukti prosedur yang berkesan dengan tiada kesan sampingan. Lima hari seminggu, 15 hingga 20 minit setiap sesi adalah semua yang diperlukan di peringkat awal untuk melihat tapak tangan kering. Selepas itu anda hanya perlu mengekalkan proses dengan satu sesi setiap tiga minggu.

Walaupun mesin boleh didapati secara komersial kos kira-kira 455-800 dolar, mewujudkan peranti iontophoresis anda sendiri hanya belanja kurang daripada 10 peratus mesin komersial, tetapi berfungsi hanya sebagai berkesan.

Saya tahu semua perkara di atas, seperti yang saya telah hampir mencuba semua rawatan rumah di atas, jika tidak lebih. Sehingga saya menyediakan peranti iontophoresis saya sendiri, saya adalah kes yang melampau berpeluh tangan berlebihan, sehinggakan saya hampir dianggap ETS. Kini, dengan peranti saya, saya dibebaskan dari tapak tangan berpeluh dan saya hidup gaya hidup yang baru.

Jika anda juga mempunyai tangan berpeluh berlebihan dan mencari penawar untuk menyembuhkan tapak tangan berpeluh, mulakan dengan pilihan pembedahan bukan pertama. Ingat bahawa Anda juga boleh memulakan hidup lagi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar