Way A untuk Penyembuhan berpeluh Palms Anda Cepat dan semulajadi

Way A untuk Penyembuhan berpeluh Palms Anda Cepat dan semulajadi

Apabila mencari penawar untuk tapak tangan berpeluh anda, anda biasanya akan melihat bahawa anda hanya mempunyai beberapa penyelesaian. Banyak pergi di bawah pisau tidak mengetahui kesan sampingan prosedur. Kesan-kesan sampingan pembedahan termasuk: peluh berlebihan di kawasan lain (seperti tapak tangan anda ke belakang, kaki, dan lain-lain), gatal-gatal sangat menjengkelkan, dan juga mengotorkan pakaian anda (jika anda menggunakan penyelesaian seperti Drysol). Bukan sahaja akan di bawah pisau mempunyai banyak kesan sampingan yang mungkin, tetapi ia kos banyak juga.

Terdapat sebenarnya satu penyelesaian semula jadi anda boleh gunakan untuk menyembuhkan tapak tangan berpeluh anda yang dipanggil iontophoresis. Iontophoresis adalah satu kaedah di mana anda meletakkan tapak tangan anda di dalam air di mana elektrik berlalu, dan dalam masa yang ia benar-benar boleh menyembuhkan hiperhidrosis. Ini adalah ubat semula jadi, dan ia boleh mengatakan hi untuk kulit kering dan menyembuhkan tapak tangan berpeluh anda dalam masa lima hari.

Lihat, terdapat banyak alat-alat ini ada tempat dalam talian dan lain-lain, bagaimanapun, mereka kos cengkaman yang - saya bercakap sebanyak pembedahan. Selepas mencari alternatif kepada mesin mahal saya akhirnya menemui satu cara yang saya sebenarnya boleh membina satu diri saya sendiri. Yang mengejutkan saya ia juga agak mudah.

Saya benar-benar tidak percaya diri saya sendiri, tetapi saya terkejut dengan keberkesanannya. Saya mempunyai lantai yang dilapisi oleh fakta bahawa saya boleh membuat peranti ini yang lebih baik dan lebih murah daripada botox dan ETS, saya tidak perlu untuk mengekalkan ia seperti menggunakan Drysol atau tertentu Dri, dan ia benar-benar bekerja untuk lebih kurang daripada mereka semua.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar